Reklamační řád

  • Ve smyslu Občanského zákoníku NR SR č. 40/1964 Sb. a jeho novely č. 150/2004 a v souladu se zákonem NR SR č. 250/2007 Sb. a jeho novely č. 397/2008 Sb. o ochraně spotřebitele se vydává tento reklamační řád, kterým se řídí postup pro přijímání a vyřizování reklamací na veškeré zboží zakoupené od firmy BR Export s.r.o.
  • V souladu s výše uvedeným je na zboží poskytnuta zákonná záruka 24 měsíců, a začíná běžet okamžikem, kdy kupující zboží zaplatí a převezme.
  • Záruční doba je období, během kterého by si měl výrobek zachovat své kvalitativní, estetické a užitné parametry. Během této doby budou všechny reklamované chyby, nedostatky a závady na zboží, v případě oprávněnosti reklamace odstraněny bezplatně. Pokud odstranění závady není možné, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy, a tedy vrácení peněz. Čas, kdy začíná běžet záruční doba, zjistíte na dokladu o koupi (faktura). Doklad si proto důkladně uschovejte. Bez tohoto dokladu není možné zboží reklamovat.
  • Aby bylo možné správně určit původ chyby, výrobek reklamujte okamžitě a neprodleně, tedy ihned po zjištění vady na zboží. Vadou se rozumí nedostatek zboží, kterým je omezeno, případně znemožněno jeho další používání na daný účel.
  • Záruční dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, t. j. dobou, po kterou při správném používání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě používání vydržet. To znamená, že přirozené fyzické opotřebení výrobku není důvodem k reklamaci.
  • Prodávající odpovídá pouze za materiálové vady a chyby výrobního charakteru.
  • Ze záruky jsou vyjmuty vady a poškození výrobku, které vznikly úmyslným poškozením, nesprávným zacházením, nesprávným používáním nebo nesprávným ošetřováním a udržováním výrobku. Chyby výrobků je třeba uplatnit vždy v záruční době.
  • BR Export s.r.o. jako prodávající je povinen oprávněnost reklamace posoudit a o výsledku reklamačního řízení zákazníka neprodleně informovat a to buď telefonicky, zasláním mailové zprávy, příp. SMS.
  • Každá reklamace musí být vyřešena v zákonem stanovené lhůtě, do 30 dnů od data jejího uplatnění.
  • Ve smyslu uvedeného Reklamačního řádu Vám rekapitulujeme Vám postup reklamace:
  • Po zjištění závady nás co nejdříve informujte | telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím reklamačního formuláře na naší stránce
  • Pokud je to možné zašlete nám fotodokumentaci poškození výrobku.
  • Následně se s Vámi dohodneme o doručení výrobku do prodejny, nebo na návštěvě u Vás.
  • Pokud jde o oprávněnou reklamaci a odstranitelnou vadu zboží opravíme.
  • V případě, že jde o oprávněnou reklamaci a neodstranitelnou závadu, zašleme Vám na výměnu stejný, nový výrobek, nebo Vám vrátíme peníze - poštovní poukázkou nebo bankovním převodem na účet.

upozornění pro zákazníka:
Reklamované zboží nikdy neposílejte jako dobírku
 - takovou zásilku nemůžeme převzít, a bude Vám vrácena zpět. Aby byla reklamace vyřízena včas, ke spokojenosti zákazníka, je nezbytné, aby odběratel zboží při uplatnění reklamace předložil produkt řádně vyčištěn, zbaven všech nečistot, s přesným definováním závad na zboží a spolu s dokladem potvrzujícím koupi zboží (faktura).

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Viac info